ساخت ناوشکن آموزشی خلیج فارس آغاز شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش از آغاز ساخت ناوشکن آموزشی خلیج فارس خبر داد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه بزرگ روز ارتش که صبح امروز با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح برگزار شد، در جمع خبرنگاران از آغاز ساخت ناوشکن آموزشی خلیج فارس خبر داد.

وی تصریح کرد: پروژه ساخت ناوشکن آموزشی خلیج فارس، یکی از بزرگترین پروژه‌های ارتش خواهد بود و این ناوشکن، توانایی نیروی دریایی افزایش می‌دهد چرا که هم قادر است در عرصه آموزشی عمل کرده و هم می‌تواند ماموریت‌های ناوشکن را انجام دهد.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد: زیردریایی کلاس فاتح در سال جدید رونمایی می‌شود و ناوشکن کلاس جماران در مدل‌های دو تا هفت نیز در حال تولید است.

 

دریادار سیاری با بیان اینکه ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش اکنون در خلیج عدن حضور دارد و به سمت مسقط در حال حرکت است، گفت: این ناوگروه روز هشتم یا نهم اردیبهشت وارد آب‌های دریایی کشورمان می‌شود و ناوگروه سی‌ام ارتش نیز دو روز قبل حرکت خود را آغاز کرد.

 

وی ادامه داد: دزدی دریایی همچنان ادامه دارد، ولی ما با قدرت با آن مقابله می‌کنیم.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره همکاری کشورهای حاشیه دریای خزر نیز، اظهار داشت: ما با همه کشورهای حاشیه دریای خزر از جمله آذربایجان در ارتباط هستیم و معتقدیم اگر امنیت این منطقه برقرار نشود، ما نمی‌توانیم از منابع این دریا استفاده کنیم.

 

سیاری همچنین گفت: اگر قرار باشد قراردادی میان ایران و این کشورها بسته شود، این کار از طریق وزارت دفاع انجام خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا